Monday, April 11, 2011

Hapokasta!

Jaksoin kuin jaksoinkin lauantaina molemmat tunnit. Meidän ryhmä ei ilmeisesti nyt sitten tee mitään esitystä kevätnäytökseen, kun ei vieläKään otettu aihetta esille. Alkeis-keskitasolaisten tunnilla kerrattiin samoja pätkiä niiden shöystä, joita tehtiin myös viikko sitten.

Aurinko jaksoi paistaa kaksi päivää. Esitän kainon toiveen valon jatkumisesta myös arkena...

Aikamoista myllerrystä noin muuten, henkisesti siis. Ei voi paljon muuta sanoa. Pallo ei ole mulla enää, joten that's it.

The Company oli leffana aika tylsä. Juonen puolesta siis. Tanssia siinä oli aika paljonkin, nykybalettia. Perinteistä klassista yhden variaation verran. Mutta Neve Campbell osaa tanssia!

Balettitossut oli hömppää, mutta ihan hyväntuulista semmoista. Emma Watsonilla tosin oli täysin samat ilmeet kun Pottereissa :P

Mitä otsikkoon tulee, niin pohkeet on ihan järkyttävän jumissa. Oon hieronut ja venytellyt ja kävellyt ja venytellyt lisää. Ihanaa!!! :)

Mulla on paperikassillinen käytettyjä kärkitossuja tsekattavana. Jos niistä jotkut sattuisi mulle mahtumaan, niin for free lähtis. Harmi vaan, että taitaa kaikki olla pieniä. Toiset (pehmeämmät) tossut olis kiva olla.

Rairai. Alakerran mammat kuuntelee iskelmää taas melkoisen kovalla. Taidan mennä lukemaan.

3 comments:

  1. Hei!

    Mä olen kans nähnyt tuon Companyn useamman kerran.. Juoni on todellakin varsin löyhä, mutta tanssia sitäkin enemmän :) Neve Campbell treenasi aikoinaan 6 v Kanadan National Ballet Schoolissa, joka lukeutuu maailman parhaimpiin. Hänellä on siis ihan oikeata ammatillista koulutusta takanaan, toisin kuin eräällä toisella näyttelijällä.. Hän treenasi siiten vielä erikseen 2 vuotta tätä elokuvaa varten. Onneksi hän tiesi ettei voi olla klassisena tanssijana enää uskottava (ainakaan ilman head-replacementia)..

    Tuota Emma Watsonin leffaa en sit ole nähnytkään. Pitäiskö?

    Multa taitaa kans jäädä kevätnäytös väliin, opekaan ei ole ilmoittanut mitään varmaa. Lisäks mulla on ollut molempien nilkkojen kans ongelmia, toisessa vanha toistuva vaiva ja toisessa uutta. Jee..

    ReplyDelete
  2. En mä kyllä ehkä sitä Watsonin pätkää tanssin puolesta suosittele, mutta jos tykkää Disney-henkisistä ja hyvin päättyvistä pätkistä :D

    Oon harjotellu piruetteja kotosalla ja sisäänajanut kärkitossuja. Kyllä se vaan niin on, että toi ruuvinilkka ei oo vieläkään kunnossa. Murrrrr! Tässä kuussa pitäs tulla varmistus toukokuun leikkauksesta. Toivon kamalasti, että kun ne ruuvit on veks, pystyis treenaamaan vielä parempaan kuntoon koiven. Just lauantaina kuulin, että tänne on luvassa kesäksi tunteja ja haluisin osallistua :D

    Koska teidän näytös on ja missä? Olis kiva nähdä sekin :)

    ReplyDelete
  3. Se on tosi raskasta kun vaivasta ei näytä pääsevän eroon! Mulla ei ole mitään niin heviä kuin ruuveja nilkassa, mutta jotain siellä on ja se vähän huolettaa..
    Toivottavasti saat omasi treenikuntoon pian!

    Meidän näytös on toukokuun vika viikonloppu, mutta mä en taida olla mukana.. En oikeastaan edes tiedä vieläkään viekö ope ketään ryhmää lavalle. Mun oma opehan on siis vielä mammalomalla, ja hänen kanssaan oltais takuulla siellä! Mut se on ok näinkin, varsinkin jo tuo nilkka ei siedä extra treenejä..

    Kiva että teilläkin kesätunteja! Loma ja tauko on jees, mutta mä en kestäis olla koko kesää ilman tanssia! :)

    ReplyDelete