Monday, December 5, 2011

Joulukalenteri - Christmas Calendar - vol. 5

Nostalgiaa kuvien muodossa 80-luvun alkupuolelta. Että meidän kuvissa esiintyneiden vanhemmat onkin jaksaneet järjestää! :)

Nostalgia in form of photographs from the early 80's. Makes me wonder who our parents have had the energy to organize all! :)

***

Joosefilla on hieno ilme :D Look at Joseph! (Mulla-enkelillä ei oo kynttilää. I'm the angel without a candle.)

Tässä on mun synttäri näköjään, mutta tontut paikalla! This is my birthday, but the elves are there!

Askartelu-iltamat :) Crafting... :D

***

Joulupukki! :D Santa himself! :) (En minä - Not me.)

Isoveikka ja minä (1-vee). My big brother and me (1 year old).

Isoveikka ja minä (vähän vanhempi). My brother again and me (a bit older).

***

Päivän biisi... Hmm. Eilisen leffateemaan viitaten olkoot tämä :D

Today's song... Well. With a reference to yesterday's movie theme I'm choosing this :D


***


No comments:

Post a Comment