Saturday, December 3, 2011

Joulukalenteri - Christmas Calendar - vol. 3

Tänään on kertakaikkisesti aiheena eräs jouluun ehdottomasti kuuluvista bändeistä. 
Nimittäin Beach Boys! :D

Meillä on eräs kasetti, siis c-kasetti tietenkin, jossa on ties mistä äänitettyjä joululauluja hyvinkin laidasta laitaan. Kasetti alkaa Beach Boysien osuudella, eikä mun jouluni ole täydellinen ilman sitä. Kaksi vuotta sitten sainkin kyseisen kasetin kopioituna cd:ksi, kiitokset iskälle! <3

Sen kummemmitta puheitta, muutamia juubatuubapätkiä kaikkien korvien iloksi! Jee! :)



***

Today's post is simply about a band that belongs definitely to my Christmas!
The Beach Boys! :D

We've got this cassette, a real tape, with Xmas music recorded from all sorts of sources. It begins with the distribution of this great group and my holidays will never be complete without it. Two years ago I got a cd that dad had made of the tape, Thank You! <3

Without further ado, here are some clips for all ears to enjoy! Yay! :)


***


***


***


***


***


***



***



***



***

2 comments:

  1. Tajusin just, että en ole vielä yhtään kuunnellut joulumusiikkia (jos sitä yhtä Gleen jaksoa ei lasketa, joka tuli vähän liian aikaisin musta telkasta) ja pitäis kai alkaa kaivella jotain joululevyjä esiin?!

    Ja voi kun toi sun keijukalenteri on ihanan näköinen! Tommosen oisin voinut itsekin hankkia, aina kun oon otenkin keijuista tykännyt. :) Eikä näin vanhempana oo oikein tullut hankittua mitään kivoja kuvakalenterieta. Harmi. Nyt onneks sattui postiluukusta tuleen sentään Savon Sanomien kalenteri, niin on ees joku.

    ReplyDelete
  2. Heippa! :)

    Mä alotin joulumusakauden viikko sitten, muistaakseni just siitä cd:stä jonka iskä on mulle tehnyt :D Sen jälkeen oli listassa Apinaorkesteria (yllättäen... hihi). Oon kyllä vähän sitä mieltä, että arvon veljekset Monkey Business sais laittaa juutuubiin muutaman uudemmistakin kappaleista. Vois sitten pistää tännekin :)

    Näin "vanhemmiten" (oon siis ikinuori, tietenkin) noi kuvakalenterit on alkaneet kiehtoa aina vaan enemmän. Ja vielä nimenomaan sellaset vintage-henkiset, kuten noi keijut... :) Viime vuonna mulla tais olla kaksi, mutta ne oli kumpikin postikortin kokoisia. Toisessa oli Myyrä ja toisessa Muumit :D

    ReplyDelete